lauantai 7. helmikuuta 2015

Perjantai,joka ei mennyt ihan niin kuin piti

No,nyt tuleekin kaks postausta yhen illan aikana,mut toisaalta pitää kirjottaa sillon kun on ideoita ja aikaa :D Ajattelin kertoo mun perjantaipäivästä eli eilisestä,joka oli aika outo.Yks huonoimmista päivistä,mut sit mukaan mahtu myös kivoja juttuja,joten aika ristiriitaset fiilikset.

Aamulla menin kasiks autokoulun teoriakokeeseen.Olin harjotellu hirveesti siihen ja saanu kaikki harjotusteoriakokeet läpi mut yllätys yllätys tää ei sit mennykkään läpi.Tein ihan tyhmii virheitä ja tiiän et osaan ne jutut mut jännitin ihan sairaan paljon niin sit se meni miten meni :/

Sieltä kävelin sitten mun mummon luo,koska mulla oli koko päivän juttuja samalla suunnalla nii en viittiny lähtee sit kotiin.Olin koko aamupäivän ihan maailmanlopun fiiliksissä ja olin varma et oon ainoo ketä ei oo ekal kerral läpässy teoriakoetta,mut nyt tiiän et en oo. Syötiin siinä sitten aamupalaa,juteltiin ja mä sain jopa luettuu vähän enkkuu.




Yhentoista aikoihin lähin hiihtää kohti autokouluu ja olin varma et tää ajotunti menee ihan penkin alle,koska oon huomannu et se riippuu paljon siit millä päällä mä satun olemaan.Ajettiin ekaks motarilla ja sit jollain pikkuteillä mis oli hirveest mutkii.Se ajotunti meni tooosi hyvin ja sen ansiosta fiilis vähän parani.Tajusin myös et kyllähän mä ne liikennesäännöt osaan siellä liikenteessäkin,niin kyllä mä viimeistään jossain vaiheessa läpäsen sen teoriakokeenkin.

Ajotunnin jälkeen käväsin sitten Stokkalla ostamassa liput ens viikon sunnuntaille Amaranthen keikalle.Tykkään tosta bändistä ihan sairaan paljon ja oon niin ilonen kun ne nyt tulee tännepäin niin pääsen näkemään livenä.Tääki piristi mun päivääni.




Sit tulin mummon luo takasin.Syötiin siinä älyttömän hyvää kana-kasvis vokkii ja sit mä vaan hölläilin ja kuuntelin musaa.Neljän aikoihin lähin taas kun menin nuorten toimitukseen.Siellä sit vierähtikin tovi ja pääsin vasta kuuden aikoihin lähtemään ja ehin just ja just busiinkin.






Aattelin jo et tää päivä tais sittenki olla ihan siedettävä mut sit mulle pamahti kuume ja flunssaa mul olikin jo ollu mut nyt se vaan pahenee.Mä oon pelänny tätä niin paljon,koska ens viikolla penkkarit ja ylppärikuuntelut.Nyt ei olis yhtää sopiva aika tulla kipeeks.Tääl mä kuitenki oon edellee kipeenä.Oon syöny kaikkee mahdollist lääkettä ja kurkkutablettii.Nyt vaan toivotaan et oon maanantaina skarppina kuuntelussa....

2 kommenttia:

  1. Ajj tylsä juttu toi teoriakoe, mut älä huoli et joo varmasti oo ainut! Kyl se siit luotat vva ittees :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :/ Noo,viikon pääst sit uus yritys :)

      Poista