perjantai 27. helmikuuta 2015

OHfiewpwdpdjjjj!!!!

Nyt tulee pieni purkautumispostaus eli jos sulla on tänään sellanen päivä ettei mikään ärsytä nin suosittelen olemaan lukematta.Tällä viikolla mua on ärsyttänyt ainakin seuraavat jutut:

- Bussikuski,joka alko valittamaan kun mulla ei ollut pienempää rahaa ja omalta osaltaan pilas mun muuten hyvän päivän.

- Autokoulun pimeänajosimulaattori,joka oli niin epäaito.Alko ärsyttämään ne ohjauslaitteet ja ne hirvet,jotka hyppeli jostain ihan ihme suunnasta.

- Lukuloma.Kaikki päivät on tylsän samanlaisia.Istun kotona ja luen,syön,luen,katon telkkarii,käyn ulkona ja meen nukkumaan.

- Se et oon joo ihan hyvin saanu luettuu mut en tarpeeks.Sit ku pitäis lukee nii sitä löytää ittensä Instagramista tai telkkarii kattomasta.

- Se,et yks päivä oli semmonen,et tiputtelin kaikkee mahdollista lattialle.

- Eilen ärsytti muitten fiilikset

- Se että mun yhen lempibändin (Battle Beast) kitaristi heitettiin ulos bändistä ja nyt en tiiä onko se koko bändi enää yhtään samanlainen.

- Ois niin paljon kaikkee koulujuttujen ulkopuolista tekemistä mitä ei ehdi tekemään.

- Hävitin viidennen kerran kuulokkeen toisen pään kun ne on semmoset mistä sen saa otettuu pois ni niit tippuu koko ajan.

- Se,että maaliskuun loppuun on niin pitkä aika.

- Ärsyttää kun en osaa päättää kolmesta vaihtoehdosta mihin haen opiskelemaan ja yhteishaku alkaa kahen viikon päästä.

Tämmönen pieni postaus tähän väliin.Viikonlopun aikana laitan jotain ruokajuttuja :)

2 kommenttia:

  1. Joo se simulaattori oli tosi huono, oikeesti! Mulla meinas ensinäkin laatta lenttää sen epäaitoiden takia, koska musta tuntu että liikun, mutta en liikkumutkaan! Ja sydänkohtaushan siinä meinas tulla ku ne hirvet hyppäs tielle, hyi hitsi!

    VastaaPoista
  2. Joo ja meijän tos simulaattoris oli vaihdekeppi jotenkin ihan ihmeellinen :D Ja mä meinasin oikeesti huutaa ku pelästyin niit hirviä niin paljon :D

    VastaaPoista