perjantai 13. helmikuuta 2015

Penkkarit!!

Eilen oli ne kauan odotetut penkkarit.Muistan kun aina ala-asteella odotettiin penkkarirekkoja into piukassa ja viriteltiin muovipussit valmiiks että saatais mahdollisimman paljon karkkia.Abien touhu näytti tosi hauskalta ja aattelin,että tonne mä haluan jonain päivänä.No,eilen oli sitten se päivä.Alan nyt vasta käsittää et lukio alkaa oikeesti lähenemään loppuaan ja et mä tosiaan olin siellä rekan lavalla.Se oli jotenkin niin siisti tunne.

Aamulla kävelin koululle ja laitoin mun penkkariasun päälle.Mä pukeuduin jääkiekkoilijaks/faniks eli mulla oli päällä leijonat paita,jääkiekkohanskat ja sit maalasin viel naamaan suomen liput.Meillä oli ensin henkilökunnan ja abien aamupala.Siel oli tosi hyvii croisantteja,minikarjalanpiirakoita,keksejä,kahvii,mehuu ja karkkii.Tost mun ruokakuvasta ei tullu kovin ihmeellinen,koska olin jo syöny melkeen kaikki ku tajusin et tästähän vois ottaa kuvankin :D Aamupalalla muutamat opettajat ja reksi piti puheen ja jotkut oppilaat.
Siitä sitten siirryttiin saliin,jossa oli vuorossa abishow.Nauroin ihan kippurassa joittenkin oppilaitten tekemille videolle,jossa matkittiin opettajii.Sit oli lahjojen antaminen ropolle ja muutama viihdyttävä tanssiesitys :D




Sit mentiin syömään ja alettiin valmistautuu rekka-ajeluu varten.Toppasin niin paljon vaatteita päälle ku vaan pystyin mut silti tää mun flunssa paheni.Kauheinta oli moottoritie mis se viima oli niin kylmä.Ekaks mentiin muutamalle ala-asteelle ja ne lapset oli ihan innoissaan ja niitten kiljunta kuulu jo kauas.Oli tosi hauskaa heitellä karkkii,huutaa ja vilkutella ohikulkijoille.
Käytiin nopeesti koululla ja sit lähettiin kohti Turkuu ja keskusta oli oikeesti ihan täynnä ihmisii.Kierreltiin siinä aika kauan ja lopussa loppu kaikilta jo karkitkin.Sit tultii takas koululle ja en oikeesti tuntenu mun jalkoja tuntiin siitä kun tulin sielt lavalta alas.







Sit taisin nukkuu pari tuntii ku oli vähän flunssanen olo.Laitoin itteni valmiiks ja sit lähettiin kohti turkuu.Ekaks meijän piti mennä Red Hot Chilis:iin syömään mut kello oliki jo sen verran et se keittiö oli menny kiinni.Päädyttii sit lopulta Burger Kingiin ja tää oli mun eka kerta siellä.Täytyy sano et se hamppari ja ne ranskalaiset oli tooosi hyviä.Parempii ku hesen tai mäkin.
Puol yhentoista aikaan mentiin sitte Apolloon,jossa oli ne penkkaribileet ja se paikka oli oikeestaan tosi kiva.Juotii,nähtiin tuttuja ja tanssittiin.Ekaks siel oli tosi vaisu meno mut kahentoista jälkeen meno parani ja tanssilattialla oli tosi ahdasta ja tuntus et happi loppuu.Kaiken kaikkiaan tosi mahtava päivä!:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti