tiistai 17. helmikuuta 2015

Amaranthe @klubi,Turku 15.2.2015

Olin tosiaan kattomassa sunnuntaina ruotsalaista Amaranthea Turussa klubilla.Heti ku näin et tää bändi esiintyy siellä nii oli pakko ostaa lippu,koska oon aika kauan jo kuunnellu niitten musaa.Sunnuntai ilta ei nyt ehkä oo mikään maailman paras keikkapäivä,mut harvoin tulee tällanen tilaisuus niin piti mennä.Nähtiin yhen kaverin kanssa siinä klubin eessä puol yheksän ja ovet oli sit jo ollu puol tuntii auki.Vietii takit narikkaan ja mentiin sinne klubin live puolelle.En ollu koskaan käyny tuolla mut vaikutti tosi hyvältä paikalta.Olis pitäny mennä vähän aikasemmin et ois saanu paremmat paikat,koska kun lämppäribändi Cypher 16 alotti nii oltiin kyl aika takana.Toi lämppäribändi on vissii lämpänny Amaranthee koko tän niitten Suomen kiertueen ajan ja mä en ollu koskaan ees kuullu tollasesta.Hyvää musaa ne soitti ja oon sen keikan jälkeen niitä kuunnellukkin.

Sit kun Cypher 16 lopetti nii päästiin onneks vähän lähemmäs lavaa.Oltiin jossain kolmannessa rivissä mut näkyvyys lavalle ei silti ollu parhain mahdollinen,koska mun edessä oli kaks tosi pitkää miestä.Onneks näin kuitenkin loppujen lopuks ihan hyvin.Amaranthen keikka oli ihan mahtava.Ne soitti sekä vanhempii biisejä että uudempaa.Olin ihan fiiliksissä koko keikan ajan ja niin oli myös muu yleisö.Se oli loppuunmyyty,joten siel oli ihan hirveesti ihmisii.Koko bändin lavaesiintyminen on kyl jotain niin hienoo ja onneks ne soitti sit viel muutaman ylimääräsen biisin.Keikan jälkee kävin viel ostamassa paidan ja siel oli sen lämppäribändin jäsenii et ois saanu mennä pyytää nimmarii ja ottaa kuvii mut ei sit kuitenkaa jääty sinne.Haluun ehdottomasti uudestaan Amaranthen keikalle!
 
 









 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti