keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Kesä 2014

Joo,tiiän et oon vähän liian ajoissa liikkeellä tän kesäfiilistelyni kanssa mut mulle maaliskuun alku on sellasta aikaa et alan ihan intona oottamaan kevättä ja ennen kaikkea kesää.Ens viikolle luvattiin jo tosi lämmintä,joten kai se kevät sieltä tulee.Aattelin muistella viime kesää ja myöhemmin aattelin tehä sellasen ens kesän to do-listan.
Viime kesä oli tosi onnistunut kesä ja ehin tekemään kaikkea kivaa.Tuli mieleen ihania muistoja kun selailin kaikkii kuvii mitä oon viime kesänä ottanu.

Alkukesästä juhlittiin mun veljen rippijuhlia ja ne oli oikeen kivat juhlat.Ekaks oltiin kirkossa ja sitten ne itse juhlat oli meillä kotona.


Sit kävin sellasella shoppailureissulla Virossa.En kyl yhtään muista mitä mä mahdoin sieltä ostaa.Ekaks mentiin bussilla Helsinkiin ja sitten siitä laivalla Tallinnaan.Olin mun perheen ja kummien kanssa tuolla ja muistan vaan et oli tosi kuuma.Kierreltiin siinä sataman lähellä olevissa kaupoissa ja käytiin kattelemassa vanhaa kaupunkia.Mun mielest se vanhakaupunki oli tosi ihana ja siel oli kaikkii pikku kauppoja.




Viime kesänä kävin elämäni ekaa kertaa festareilla.Mun oli pitänyt jo kauan aikaa sitten mennä Ruissiin tai jonnekkin muualle,mutta ei kukaan ollu ikinä halukas lähtemään mukaan eikä oikeen houkuttanu lähtee yksin.Kun olin nähny South Parkin esiintyjät päätin ostaa lipun lauantaille ja löysin Demi.fi:stä seuraa ja lähin.Ja kyllä kannatti.Oli ihanaa nähdä lempi bändejä livenä hyvässä seurassa ja noi oli tosi hyvin järjästetty.Tulevana kesänä South Park kutsuu taas.





Sit muistan et mulla oli side jalassa kun mulla nyrjähti nilkka.En kyllä yhtään muista miten se tapahtu mut onneks ei menny pahemmin.Siitäkin oli näköjään ollu pakko ottaa kuva :D


En ees muistanu et olin käyny viime kesänä Uudessakaupungissa,mutta nyt kun tarkemmin ajattelen niin kyllähän se reissu muistuu mieleen.Syötiin jätskit ja katteltiin maisemii,ei mitään sen kummempaa.Tää oli mun muistaakseni ihan semmonen extempore reissu.



Uimassa tuli myös käytyä aika paljonkin viime kesänä

Perheen kanssa oltiin lomareissulla Ikaalisissa.Oltiin vähän mökkeilemässä ja toi paikka oli tosi hieno ja ranta oli suoraan mökin oven alla melkeen.Uimaan ei päästy heti,koska tonne iski aivan mieletön rankkasade ja ukkonen ja sitä kesti melkeen koko päivän.Ikaalisista siirryttiin Tuuriin ja käytiin tuolla kyläkaupassa.Se oli kyl tosi iso mut eipä siellä mitää ihmeellistä ollu myynnissä.Ostin sielt vissiin vaan tennarit.



Loppukesästä olin vielä laivalla.Muistan et se oli viiminen lomapäivä kun oltiin ja sit seuraavana päivänä alko koulu.


En nyt tiiä et lasketaanko tätä kesäks enää mut vähän koulun alkamisen jälkeen kävin kaverin kanssa Helsingissä.Oltiin koko päivä ja tehtiin kaikkee kivaa mm. käytiin Salkkarikaudulla :D,käytiin Itiksessä ja Raxissa syömässä,ajeltiin ratikoilla minne sattuu,istuskeltiin tuomiokirkon portailla,käveltiin sataman lähellä ja kaikkee muuta.




Ja mitäs muuta sitä tuli tehtyy.Ainakin tuli oltuu yksissä rippijuhlissa,muutamilla synttäreillä ja ekaa kertaa baarissa.Leikkasin otsatukan,ostin uuden puhelimen,näin kavereita,mietin blogin perustamista ja pyöräilin paljon.
Tuli sellanen olo et oonko mä oikeesti tehny näin paljon kaikkee viime kesänä.Sillon tuntu etten tehny paljon mitään mut nyt kun ajattelee niin aika paljon mä sain kaikkee mahtumaan viime kesään.Toivottavast mulla on ens kesänä ainakin noin paljon kivoja juttuja edessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti