tiistai 24. maaliskuuta 2015

Shoppailu käy liikunnasta

Nyt voi sitten huokasta! Kaksi viime aikoina stressiä aiheuttanutta asiaa on poissa päivänjärjästyksestä. Eli ylppärit ja autokoulu. Vikat ylppärit oli maanantaina ja sillon oli saksa. Täytyy sanoo et olin niin poikki et se monivalintaosio tuli vedettyy läpi silmät ristissä. Kuitenki ku katoin oikeita vastauksia eilen niin yllättävän hyvin se oli menny. Ja näyttää myös siltä et enkusta ja äikästä tuun saamaan just ne mitä tavottelinkin :) Ruotsin ja saksan alustavii pisteitä odotellessa...

Toinen mieltä painanut homma oli autokoulu. Ajaminen sujuu suht hyvin mut on paljon sellasii asioita mitä pitää viel treenata. Tänään mulla oli inssi ja olin ihan varma, että ei mee läpi, koska jotkut asiat ei viel ihan suju plus sitten kauhee jännitys. Mut yllätys yllätys, läpi meni. Kuulemma ihan hilkulla oli etten ois läpässy ja tutvo sano, että ei kannata iloita, koska se oli niin lähellä mennä pielee ja kun mulla on paljon juttuja joissa kaipaan treeniä. Mä oon kuitenkin niin ilonen tästä.

Inssin jälkeen menin syömään aamupalaa ja ostin ittelleni palkinnoks juustosämpylän ja kokiksen. Siinä sit pyörin keskustassa kolme tuntii ja innostuin kiertelemään vaatekaupoissa. Sovitin varmaan miljoonaa vaatetta, mutta loppujen lopuks tulin ulos Hansasta vaan T-paidan ja sormuksen kanssa. Noi on ihan sairaan ihanii. Tollasta isoa sormusta oon jo pitkään ettiny ja vihdoin löyty. Toi paita taas osu silmään ihan sattumalta ja näytti hyvältä päällä, joten päätin ostaa sen.


Sormus on Glitteristä ja makso 5 euroo.Se oli -50% alennuksessa.


Paita on H&M:stä ja makso 19 euroo.

Sit kävin mummon kanssa kauppahallissa syömässä vietnamilaista ja oli ihan super hyvää. Sen jälkeen yritin metsästää ylppärimekkoa.Löyty monta sellasta kivan näköstä ja pitäis ens viikolla varmaan mennä ihan kunnolla sovittelemaan niitä. Kengät tarttis myös löytää.

Yhteensä siis shoppailin 6 tuntia ja se on niin totta kun jotkut sanoo, että shoppailu käy urheilusta. Jalat on ihan kipeet ja jotenkin ihan väsyny olo.

1 kommentti:

  1. Haastan sut The liebster award-haasteeseen, jonka tarkotuksena on antaa näkyvyyttä alle 1000 lukijan blogille. Ohjeet löydät blogistani!
    -a

    VastaaPoista