lauantai 22. elokuuta 2015

Ensimmäiset päivät yliopistolla





Viime keskiviikko oli erittäin jännä päivä. Mun ensimmäinen päivä yliopistolla. Jännitin ihan hirveesti, mutta kun päästiin tutustumisleikkien pariin mun jännitys hävisi. Aika hassua, sillä oon aina jännittänyt tilanteita, joissa pitäisi ihan ventovieraille ruveta itsestään kertomaan. Ihmiset, joita oon tähän mennessä tavannut vaikuttaa tosi mukavilta. Kaikki kolme ensimmäistä päivää kierreltiin tutustumassa kampukseen, käytiin syömässä ja kuunneltiin infoluentoja. Ensi viikkokin on vielä kokonaan tutustumista, tuutorointia ja lukujärjästyksien tekoa. Kaikki asiat tuntuu vielä tosi sekavilta kun ensimmäisten päivien aikana tulvi vaan uutta tietoa joka puolelta. Uskon kuitenkin, että kyllä tää tästä. Jännittää vaan se, mitenköhän mä mahdan niitten opintojen kanssa pärjätä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti