keskiviikko 26. elokuuta 2015

Elokuun suosikit


Heinäkuulta jäi kuukauden suosikkien listaus välistä, mutta nyt olisi luvassa elokuun suosikit. Tässä kuussa oon innostunut monista uusista jutuista ja tähän en voi niitä kaikkia mitenkään listata, mutta tässä nyt muutama.

 

Elokuun kaksi eniten kuunnelluinta biisiä on Amorphiksen Sacrifice ja COB:n coveri Britney Spearsin biisistä Oops, I did it again. Amorphiksen biisi ja uusi video ilmestyi vasta muutamia päiviä sitten, mutta heti kun kuuntelin ton biisin en voinu muuta kun tykätä. Kannattaa kuunnella, vaikka ei ihan omaa musamakua olisikaan, sillä toi melodia jää päähän soimaan. Bodomin biisi on taas ehkä oudoin ja hämmentävin coveri, jonka oon koskaan kuullu. Jännällä tavalla saatu kuulostamaan ihan eri biisiltä, jos vertaa alkuperäiseen.


Kuukauden lemppari ripsari on Rimmelin Scandal eyes. Tykkään etenkin tosta kaarevasta harjasta.


Oon ihan hullaantunut vanilija kokikseen. Aluksi kun maistoin niin se maku tuntu jotenkin oudolta eikä mun mielestä sopinut kokikseen yhtään. Nyt kun oon sitä aina välillä juonut niin se alkaa maistumaan niin ihanalta.



Joka paikassa myydään ja hehkutetaan aikuisten värityskirjoja ja kun yksi kaveri ehdotti värityskirjan ostoa, ajattelin, että miksikäs ei. Oon viimeksi värittänyt varmaan tarhaikäisenä, mutta tohon jää oikeesti koukkuun. Liian monena iltana vaan istuu  ja värittää kun ei pysty lopettamaankaan. Mut mikä parasta niin toi rentouttaa oikeesti.


Viimeisenä suosikkina on Turun Red Hot Chilis ravintola ja etenkin niitten hampurilaiset. Hintataso on mun mielestä alhainen ja ruuat ja juomat on hyviä. Lisäks tykkään ton ravintolan tyylistä ja rennosta meiningistä. Viimeks söin ton pekoni hampurilaisen ja oli kyllä tosi hyvää ja täyttävää.

2 kommenttia:

  1. Toi Amorphiksen kappale on niiiin ihana! <3 haha olin melkee unohtanu ton Bodomin coverin, ihan paras :-D ja toi hampurilainen näyttää hyvältä!

    VastaaPoista