maanantai 17. elokuuta 2015

15 Random faktaa




1. Tykkään syödä makaronilaatikon päältä niitä tummuneita ja vähän palaneita makaroneja. :D

2. Aina kun alan lukea uutta kirjaa mun on ihan pakko lukea ensimmäiseksi viiminen sivu tai ainakin viiminen kappale. Oon kuullu, että tosi monet tekee tätä!

3. Rakastan suklaata. Kukapa ei

4. Naureskelen välillä omille hassuille tekstareille tai whatsapp viesteille ennen kuin lähetän ne.

5. Ajattelen liian usein mitä muut ihmiset ajattelevat minusta.

6. Tylsistyn helposti. Tässä syy miksi mun huonekalujen paikat ja huoneen järjestys vaihtelee niin usein.

7. Jännitän kaikkea mahdollista, esimerkiksi ihan arkipäiväisiä asioita.

8. Tykkään istuskella julkisilla paikoilla ja katsella ohikulkevia ihmisiä ja miettiä millainen elämä kullakin on.

9. Yksin shoppaileminen on ihanaa.

10. En ole käynyt missään muualla ulkomailla kuin Virossa ja Ruotsissa. Kauhea matkakuume mulla kylläkin on.

11. Oon innokas fanittamaan

12. Pyörryn nähdessäni verta. T: nimimerkki lukuisia kertoja verikokeeseen pyörtynyt.

13. Rakastan vastaleikatun nurmikon tuoksua

14. Ihmisten stalkkaaminen somessa on kivaa.

15. Oon lapsena harrastanut kaikkea musiikkiin liittyvää. Pienempänä olin muskarissa, oon soittanut kellopeliä ja vähän vanhempana oon laulanut kuorossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti