torstai 25. kesäkuuta 2015

Kesäkuun suosikit





Kesäkuussa oon kuunnellut eniten näitä kahta bändiä, jotka tuli nähtyä South Parkissa. Helloweenia olen kuunnellut aikaisemminkin, mutta uuden My God-Given Right levyn biisit sai mut innostumaan tästä bändistä taas uudelleen. Levyn nimeä kantava biisi on ihan paras.
Loudgunsista en ollut ennen South Parkia kuullut mitään ja olen tosi iloinen, että tuli törmättyä tähän bändiin. Kaikki biisit kuulostaa ainakin mun korvaan hyviltä, joten oli vaikeeta valita tähän vaan yhtä biisiä.

Kesäkuun suosikit listalta löytyy myös muutama huulipunakynä? En ikinä voinut kuvitellakkaan käyttäväni huulissa mitään kovin värikästä, mutta ylppäreitä varten ostin Rimmelin pinkin huulipunakynän ja ihastuin siihen niin paljon, että vähän aikaa sitten kävin ostamassa samaisesta kynästä tummanpunaisen version.



Yksi päivä mietin, että mitähän sitä keksisi välipalaksi. Ostettiin sitten vesimeloni ja laitettiin jäitä tulemaan ja jäät sitten mansikkamehun joukkoon. Ihan superhyvä välipala ja ihanan kesäinen!



Kuukauden suosikkikoru on ehdottomasti toi festareilta ostettu niitti-rannekoru. Oon jo pitkään halunnu tollasta ja vihdoin osui eteen niin piti ostaa. Oli kyllä vähän hintava, mutta ei se mitään.


Viimeisenä suosikkina on kesäuusinnat.Vaikka on useemmasta sarjasta nähnyt jo kaikki jaksot useempaan kertaan, jaksaa aina kattoa uusinnat. Oon tällä hetkellä ihan koukuttunut Uuden Päivän ja Salkkareitten kesäuusintoihin. Salkkareissa ainakin mennään niissä jaksoissa, jotka mun mielestä oli parempia kuin nykyiset.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti