sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Viime aikojen kuvasaldoa

 Paljon on taas tapahtunut ja suurin syy blogin hiljaiseloon johtuu siitä, että oon ollu melkeenpä joka päivä 5-9 tuntia töissä. Siinä ohessa oon ehtinyt kyllä tekemään muutamia kivoja juttuja ja ehkä kaikista iloisin yllätys viime aikoina on ollut se, että minä, joka uskoi välivuoden olevan vääjäämättä tuloillaan, pääsi opiskelemaan ykkösvaihtoehtoon eli Turun Yliopistoon. Hetki meni ennen kuin aloin käsittää koko asiaa ja tuntuu, että en vieläkään täysin käsitä. Niin iso juttu se mulle on.






Ensimmäinen vapaapäivän aktiviteetti yhtenä viikonloppuna oli bileilta kaverin kanssa. Suunnitelmissa oli mennä Showroomiin, jonne ei kuitenkaan korkean ikärajan vuoksi päästy. Suunnitelmien muutos ei kuitenkaan haitannut mitään ja käytiin Red Hot Chilis:n kautta Lynissä. Mun olikin jo pitkään tehnyt mieli tanssimaan ja nyt sain tanssia oikeen koko yön. Kaikki nää bileillat tuntuu olevan täynnä kaikenlaisia ihme yllätyksiä ja sellaisia tuli eteen tälläkin kertaa.


Seuraavalla viikolla vapaapäivän koittaessa tapasin Jennin Turussa ja suunnattiin Kinopalatsiin kattomaan Jurassic World 3D. Olin sellasella ennakkoasenteella liikkeellä, että oonko mä oikeesti menossa kattomaan jotain dinofilmiä. Loppujen lopuksi leffa osoittautui todella hyväksi ja jopa mulle hieman pelottavaksi :D Hansassa kiertely ja Subit jokirannassa kruunasi vapaapäivän. Kaikessa kummallisuudessaan oikeen kiva päivä.




Eilen työpäivän jälkeen suunnattiin rantasaunalle, missä tuli heitettyä talviturkki. Merivesi oli mun mielestä tosi lämmintä ja uitiinkin sitten aika kauan. Lauantai illan huipennuksena toimi herkullinen päivällinen-iltapala yhdistelmä: omatekoista lasagnea,kokista,kirsikoita ja jätskiä.Tänään työpäivän jälkeen pulahdettiin yhden sukulaisen uima-altaaseen eikä ollut ollenkaan huono idea.
 
 

2 kommenttia:

  1. Heii onnee opiskelupaikasta! :)) Pääsitkö opiskelemaan just sitä mitä olit halunnut?

    VastaaPoista