maanantai 11. toukokuuta 2015

Nuoruuden ensimmäiset askeleet

Tässä yks päivä kaappeja siivoillessa käteen osui vanhoja ystäväkirjoja, päiväkirjoja ja kalentereita ja niitä lukiessa tuli todella paljon muistoja mieleen ja lisäksi jotkut jutut sai aikaan naurunpurskahduksia ja myötähäpeää...

Nää kaikki oli siltä ajalta kun olin n. 11-13 vuotias eli seittemän kaheksan vuotta vanhoja. Kirjotin sillon tosi ahkerasti päiväkirjaa ja jo silloin tuntu siltä, että kirjottaminen on se mun juttu. Näin jälkikäteen ajateltuna olin todella paljon lapsellisempi kuin tämän päivän 12 vuotiaat. Mua ei kiinnostanut mitkään meikkijutut sitten yhtään ja vaatteet oli valittu "mikä tuntuu mukavalta päällä" periaatteella. Harrastin päiväkirjojen lisäksi netissä roikkumista (Miniclip ja 13-vuotiaana Demi.fi), piirtämistä ja rakastin kaikkea kuvikseen liittyvää sekä kirjeenvaihtoa. Urheilin paljon ulkona kavereitten kanssa ja kävin HK-areenalla kattomassa lätkää. Muistan myös, että käytin rahaa kaiken maailman turhuuksiin, esimerkiksi jääkiekkokortteihin, lehtiin ja kaikenlaiseen sälään.



Siihen aikaan olin lopettelemassa ala-astetta ja aloittelemassa ylä-astetta.Jännitin sinne menoa tosi paljon ja pelkäsin, että en saisi kavereita. Eihän sieltä niitä oikein löytynytkään kuin vasta koulun vaihdon jälkeen.Olin epäsosiaalinen ja ahdistuin jo pelkästä ajatuksesta, että pitäisi jutella ventovieraille. Koulu tuntui vastenmieliseltä ja luulin olevani tyhmä kun numerot eivät nousseet. Pidin itseäni ehkä vähän omituisena ja liian kilttinä. Stressasin asioista ja tulevaisuudesta ehkä vähemmän kuin nyt ja pyrin elämään päivän kerrallaan. Isona halusin ehdottomasti tulla julkkikseksi.

Telkkarista tuli tohon aikaan töllötettyä paljon erilaisia ohjelmia esimerkiksi Poliisikoira Rexiä, Salkkareita, Frendejä, The Hillsiä, Serranon perhettä ja Idolsia. Twilight oli kova juttu ja kuuluinkin Team Edwardiin :D Harry Pottereilla, Frendejä ja kundeja kirjasarjalla ja kissoilla oli silloin paikka mun sydämessä. Musiikkimaku oli siihen aikaan kauheen laaja ( Him, Rihanna, Avril Lavigne, Sturm und Drang, Negative ,Paramore, Ari Koivunen, Cheek, Adam Lambert ja Tokio Hotel).




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti