keskiviikko 20. toukokuuta 2015

Toukokuun lemppareita!




Noniin ,taas olis tulossa tämän kuukauden lempparijuttuja. Alotetaan vaikka biiseistä taas. Oon ihan varma, että mä oon kuullut Arch Enemyn musiikkia ennenkin mut en oo varmaan vaan tiennyt mikä bändi on kyseessä. Kävi yks päivä niin, että kuuntelin tavalliseen tapaan musaa You Tubesta ja painoin vahingossa yhtä videota mikä sattu olemaan just toi War Eternal biisi. Tykkäsin heti ja kuuntelin saman tien lisää. Täytyy sanoa,että ei huono!
Amaranthen Digital World on myös kiva kipale. Tohon tuli just vähän aikaa sitten videokin.Tykkään!


Sitten ois Pirkan kana-yrtti nuudelit. Ihanan makusia ja oon ihan hullaantunut noihin ja ehkä pikkusen liikaa on tullu nuudeleita viime päivinä syötyä :D Mikä parasta noi on ensinnäkin halpoja, oisko ollu 0,40e/pussi ja mä tykkään siitä chilikastikkeesta mikä tulee tossa mukana.
 
 
Löysin ihan ok hintasen farkkutakin Vero Modasta. Olisko ollu vähän päälle 30 euroa, mutta mä sain siitä kivasti alennusta. Päätin jo kauan aikaa sitten et haluun ostaa farkkutakin, mutta en ollu varma haluanko vaalean vai tumman. Noita samoja takkeja oli myös tummana, mutta päädyin sit kuitenkin tohon vaaleaan. Tää oli muuten ensimmäinen kerta kun ostan jotain Vero Modasta. Siel ei yleensä oo mulle mieluisia vaatteita mut toi oli kiva.
 
 
Joka paikassa mainostetaan Elovenan pikapuuroja ja mä kun oon tällainen mainosten uhri niin päätin ostaa ja kokeilla. Tykkään ihan "normipuurostakin" mutta sen jälkeen kun söin tota valkosuklaa- mansikka kaurapuuroa niin ei oo enää tehny mieli tavallisen puuron pariin.
 
 
Oon taas innostunut kirjeitten kirjottamisesta.Ja niinkun kuvasta näkyy on tullut vastaanotettua aika paljon kirjeitä viimisen neljän-viiden vuoden aikana.Yhdessä vaiheessa into lopahti kun kukaan ei kirjoitellut, mutta nyt mulla on taas muutama k-kaveri.
 
Viimeisenä kuukauden suosikkijuttuna on YTL <3 En ois ikinä voinu kuvitella sanovani noin, mutta maanantaina tuli yo-tulokset ja voin sanoo et oon ihan tyytyväinen omiini. Sain just ne mitä tavottelinkin joka aineesta, mutta tietty harmittaa vähän se, että yhtään ällää ei tullut. Mutta ei se mitään :D

2 kommenttia:

  1. Toi farkkutakki on oikeest niin ihana <3 ! Mist oot muuten saanu nyt lisää k-kamuja :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep,nii on :D mul on täs koko ajan ollu muutama ja nyt löysin Demistä muutaman lisää :)

      Poista