maanantai 18. toukokuuta 2015

Elämäni aakkoset


A.... Aamuyö ja yö. Näissä vuorokaudenajoissa on eniten fiilistä.

B... Bileet. Muutama vuosi sitten en voinut edes kuvitella, että musta kuoriutuisi esiin tällainen bilehile.

C... Coca cola. Lauantait ei tunnu lauantailta ilman kokistölkkiä. Tää on varmaan jäänyt lapsuudesta, kun lauantaisin juotiin saunan jälkeen muumilimua tai kokista.



D... Duuni. Töitten tekeminen on siitä kivaa, että saa palkkaa ja oppii koko ajan sellaisia asioita, joita ei koulussa oppisi. Töitten tekemisestä tulee myös aikuisempi fiilis.

E... Eksyminen. Tää oli ongelmana liikuntatunneilla kun suunnistettiin ja niimpä mä en koskaan ollutkaan kartanlukijana. Mun suuntavaisto on ihan surkea.

F... Fazer. Fazerin suklaa on ehdottomasti mun lempi herkkuja.

G... Google. Mitähän munkin elämästä tulisi ilman googlea. Etsin googlesta melkein mitä vaan maan ja taivaan väliltä. Viime aikaisia hakuja ovat olleet esimerkiksi : macaron leivokset, omenahotelli ja aforismit.



H... Hiljaisuus. Tykkään tiettyyn rajaan asti hälinästäkin, mutta ihan parasta on se kun on niin hiljaista ja voi ihan rauhassa keskittyä ja kuulee omat ajatuksensa.

I... Ihmettely. Joka päivä ihmettelen mitä ihmeellisempiä asioita. Ei siitä sen enempää...

J... Jääkiekko. Kaikille on varmaa tullut tähän mennessä selväksi, että täällä ruudun toisella puolella istuu aikamoinen lätkäfani.



K... Kiinalainen ruoka.Oon ihan hurahtanut kiinalaiseen ja vietnamilaiseen ruokaan.Etenkin Turun kauppahallista löytyy halvalla ihania annoksia.



L... Leipominen. En todellakaan osaa leipoa kovin hyvin, mutta yritys on kova. Mun bravuuri keittiössä on mokkapalat.



M...  Musiikki. There´s  no life without music.

N... Nightwish. Seitsemän vuotta on mun stereoissa soinut Nightwishin musiikki ja soi yhä edelleen. Tässä bändissä ja niissä biiseissä on vaan sitä jotain.

O... Opiskelu. Varmaan melkeen pakollinen osa jokaisen elämää. Nyt opiskeleminen ja uusien asioiden sisäistäminen tuntuu jo ihan kivalta.



P...Perhe. Joskus menee hermot, mutta perhe on ja tulee olemaan mulle aina tosi tärkeä.

Q... questions. Koska kyseleminen on hauskaa :D ja vastaaminen myös.

R... Radio. Mulla on usein radio taustalla soimassa kun teen jotain.

S... Salkkarit. Nykyään tuskaillaan siitä, minkä ikäisten pitäis salkkareita katsoa. Mä oon kattonut salkkareita perheen kanssa ihan alusta asti ja olin silloin 3-v. (En kyllä muista niistä paljoakaan:D). Joka ilta on kuitenkin pakko istua 19.30 tv:n edessä.



T... Tekstit. Rakastan lukemista, koska silloin voi hetkeksi irroittautua tästä todellisuudesta. Kirjoittaminen on myös mun tapa purkaa ajatuksia.

U... Unelmat.Niitä pyörii päässä niin paljon, että taidan omistaa niille lähitulevaisuudessa ihan oman postauksen.

V... Vesi. Ihan sama onko järvi, meri, lampi vai mikä, mutta tykkään oleskella veden äärellä. Siitä tulee sellainen rauhoittava fiilis. Plus kaikki maisemakuvat missä on vettä näkyvissä on ihan mun lemppareita.



W... Whatsapp ja ihanat emojit.

X... Xylitol. Vihaan salmiakkia mut salmiakkipurkka on ihan parasta.

Y... Ystävät. Oon onnellinen jokaisesta ystävästä, joka mulla on. Ja ihan parasta on se, että oon saanut tutustua niin moniin erilaisiin ja aitoihin ihmisiin.

Z...zzzzz. Ihan paras fiilis on rättiväsyneenä vaan kaatua sänkyyn ja nukahtaa. Nukkuminen on kivaa :D

Å... Åbo. Turku tuntuu enemmän kotikaupungilta kuin nykyinen kotikaupunki. Kai se johtuu siitä, että Turussa pyörii enemmän ihmisiä ja siellä tapahtuu enemmän juttuja.



Ä... Älyttömyys. Vaikka mietinkin usein tosi perusteellisesti ja ehkä vähän liikaakin mitä teen niin teen silti joskus ihan älyttömiä asioita, joissa ei ole mitään järkeä.

Ö... öööh.... Pieni epävarmuus on jo tuttua mun elämässä.

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva tämmönen postaus! Mäki oon joskus tehny vastaavanlaisen :) Näitä oli kyllä oikeesti itellä sillon vaikee miettiä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) olihan tätä ihan kiva kirjotella. ainoo vaan et noi jotkut kirjaimet tuotti kyl vaikeuksii :D

      Poista
  2. Hyvin keksisit kaikista kirjaimista jotain :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuh,vähän oli kyl vaikeeta joistain keksii mut kiitti ideasta! :D

      Poista