keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Huhtikuun suosikkijuttuja




Viime aikoina oon tosi paljon löytänyt kaikkia lempparijuttuja, joten ajattelin kertoa vähän viime hetken suosikeista.Yleensä tällaiset postaukset esittelee jotain meikki juttuja, mutta mä en kovin paljoa meikkaa, joten otan tähän kaikenlaisia muita juttuja.

Kaks alussa olevaa biisiä on sellaisia, joita mä oon kuunnellut viime aikoina tosi paljon. Nightwishin Shudder before the beautiful on aika uusi biisi, mutta toi Sabatonin Masters of the world on vähän vanhempi biisi. Se täytyy vielä todeta, että Nightwishin biisin kertosäe on ihana <3


Muutaman kerran oon nyt ostanut kaupasta tollasen ison pätkiksen. Mun mielestä toi oli ihan huippujuttu, että tollanen patukka tuli, koska aina kun osti oli ongelmana se, että se oli liian pieni se pikkupätkis ja pussissa tuli sitten taas liikaa. Nyt tääkin ongelma on ratkastu.


Oon tykästynyt sormuksiin sen jälkeen kun tuli toi iso musta sormus hommattua. Vois ostaa muutaman semmosen pienen ja ohuen.


Huhtikuun aikana oon lukenut paljon lehtiä. Sekä uusia, että vanhoja. Sillon kun on tylsää on kiva kaivella vanhat lehdet esiin ja lukee niitä. Tämän  hetken ehdottomat lempparilehdet näkyy kuvassa.


Doven granaattiomena-sarja on ihana. Sain ton jo kauan aikaa sitten, mutta edelleen tykkään noista. Tuoksuu tosi ihanalle.

Lisäksi oon innostunu tässä huhtikuun aikana Lidlin niistä kaikista leivonnaisista, mitä paistetaan siellä paikan päällä. Ne kalkkuna juusto croisantit on ihania!



4 kommenttia:

  1. Pätkis on niin hyvää! Ja tosi kiva, että on keksitty tollanen vähän isompi, niin on ongelma ratkaistu, ku aina se normi oli nii pieni. :D Ja noi doven granaattiomena jutskat on niin hyvän tuoksuisia! :) Mäkin oon nuita kokeillu ja rakastunu täysin tuohon tuoksuun!

    VastaaPoista
  2. Ooo pitää näköjää lukee joskus toi Inferno, koska Battle Beast <3 j

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ku toi oli vissii joku viiden kuuden sivun juttu :) Toi lehti tuli vissii joskus ennen jouluu jo kauppoihin :D

      Poista