tiistai 21. huhtikuuta 2015

Mitähän sitä tekis kesällä?






Aika menee niin nopeesti! Kohta on jo kesä ja mä päätin nyt tehä tällasen to do-listan kesälle. Aattelin kuitenkin ottaa tän kesän ihan vaan rennosti ja nää kaikki onkin sellasia ideoita mitä vois toteuttaa. Parhaat jutut syntyy yleensä ihan ilman suunnittelemista. Joten tältä vois esimerkiksi näyttää mun lista

- Piknkik jokirannassa. Mikäs sen parempaa kuin hyvä seura ja paljon herkkuja. Monena kesänä on pitänyt tää toteuttaa, mutta ei sit vaan oo tullu tehtyy.

- Festarit/Keikat. Viime vuonna tuli hurahdettua täysillä festareihin ja keikkoihin, niin mitä olisikaan kesä ilman live-musaa. Liput on hommattu jo South Parkkiin ja Nightwishin stadionkeikalle, missä esiintyy myös Children of Bodom ja Sonata Arctica. Karjurock kuulostaa myös mielenkiintoselta vaihtoehdolta, koska Wasp.

- Sellaset kirjat, joita oon halunnut jo pitkään lukea. Listalta löytyy ainakin Sofi Oksasen Puhdistus ja monia muita.

- Sit tällaiset perusjutut kuten mökkeily, uiminen ja grillailu. Vois vaikka kokeilla tehä jotain vähän erilaista grillattavaa.

- biletys ja rentoutuminen.

- töitten tekeminen.Täytyyhän sitä jollain elääkkin.

- Paljon autolla ajamista. Haluan, että musta tulee sellanen kuski kenen kyytiin uskaltaa oikeesti tullakkin. Kehitystä on jo tapahtunut, mutta ei tarpeeksi.

- Tutustua uusiin ihmisiin.

- Pyöräily Turun keskustaan. Ai miksi? Koska mä rakastan pyöräilemistä!

- Tää on vähän vaikeeta toteuttaa, mutta haluisin elämälle jonkun uuden suunnan. En tiedä yhtään mikä se voisi olla mutta "muutos" vois olla aika hyvin kuvaava sana.

- Järkkärin ostaminen

 
Ja ennen kaikkea tehä just sellasia juttuja,mistä nauttii!
Kommentoikaa,mitä kuuluu teijän kesän to do-listaan.

4 kommenttia:

  1. Oi että kuinka ihana banneri sulla on! :-) Miellyttää tosi paljon mun silmää.
    Ja tässä postauksessa oli useampikin koht7a jota minäkin aion tehä kesällä, tulis se kesä jo!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Niimpä,kyllä se sieltä kohta tulee :D Liityin sun blogin lukijaksi kun vaikutti tosi mielenkiintoselta :)

      Poista
  2. Mulla samoja juttuja mun todo listassa, mitä väsersin eilen!

    VastaaPoista