perjantai 27. toukokuuta 2016

Viime aikojen lempparijutut!

Nyt kun olen taas aktivoitunut blogin kirjottamisessa ajattelin, että voisin jatkaa näiden lempparijuttu-postausten kirjoittamista. Innostun tosi helposti uusista asioista, joten jokaisessa postauksessa tulee olemaan taas aika erilaisia ja mitä kummallisempia asioita. Joten, aloitetaan...



Ensin tuli Hese, sitten Subi ja nyt Picnicin salaatit. Rasvainen roskaruoka rupesi ärsyttämään ja kaipasin ulkona syömiseen vaihtelua. Päädyin muutamia kertoja Picniciin ja rakastuin näihin salaatteihin. Erityisesti Caesar-salaattiin. Ja plussaa siitä, että Picnicissä salaatin täytteet voi ihan itse valita. Terveellisempää kuin hampurilainen ja tosi hyvän makuista.

Viime aikojen lempparibiisejä en edes viitsi alkaa listaamaan, sillä niitä on niin paljon. Oon innostunut Powerwolfista ja odotankin ihan innolla, että näen kyseisen bändin livenä South Parkissa parin viikon päästä. Lisäksi oon kuunnellut Shiraz Lanea ja The 69 Eyesia tosi paljon.



Mun kynsissä pysyy hirveen huonosti kynsilakka, joten oon innostunut noista liimattavista tekokynsistä. Ne on helppo laittaa ja ne kestävät paikoillaan melkeen pari viikkoa. Ainut huono puoli on se, että niiden jälkeen omat kynnet ovat hetken aika huonossa kunnossa. Mulla on ollut noita tekokynsiä jo vaikka kuinka paljon erilaisia ja nyt ostin mustat.
Maybelinen Better Skin meikkivoide/puuteri yhdistelmä on kanssa tosi hyvä. Toi on tosi peittävää ja kestää hyvin koko päivän ja sitä voi lisätä uusia kerroksia päivän mittaan eikä se silti näytä siltä, että olisi hirveästi pakkelia naamassa.


Tv-sarjoista lemmpari viime ajoilta on ehdottomasti Ylen Sekaisin-kampanjaan kuuluva sarja Sekaisin. Juoni on hyvä ja se, että tapahtumien ja koko sarjan pohjalla on todellisuudessa tapahtuneet asiat antaa ajattelemisen aihetta. Tosi hyvä, että tällaisista ongelmista puhutaan, eikä vain vaieta.

2 kommenttia:

  1. Heei mä katoin just yks päivä noi kaikki Sekaisin -jaksot, ihan mahtava sarja!

    VastaaPoista