lauantai 10. tammikuuta 2015

Päivä kuvina: Perjantai täynnä pilkkuja ja sähellystä

Noniin,aattelin tehä tämmösen postauksen kun päivä kuvina.Törmäsin heti yhteen ongelmaan,nimittäin en saanu aamulla otettua yhtään ainutta kuvaa,kun olin niin väsyny ja huonotuulinen.Koulussa aattelin et otan tänne muutaman kuvan mut en ehtiny ees välitunnilla,koska oli koko ajan jotain tekemistä tai olin menossa jonnekin.Ekan kuvan sainkin napsastuu vasta kun kävelin koulusta kotiin :D

Aamulla lähin ihan normaalisti kouluun ja mulla oli äikkää,enkkua ja saksaa.Oli tosi erikoiset kaks ekaa tuntii,koska äikässä käytiin läpi pilkkusääntöjä,mikä oli muuten ihan hyvä juttu.Ja seuraavalla tunnilla kerrattiin enkun pilkkusäännöt.Oli tosi uuvuttavaa puolet päivästä opetella jotain pilkkuja.Ajatella et vaikka pilkut on niin pieni asia niil on oikeesti niin paljon merkitystä :D




No,onneks pääsin tosi aikasin koulusta ja lähin kävelemään kotiin.Kuuntelin kävellessä Radio Rockia ja sielt sattus tulemaan just sillon tosi hyvii biisejä ja matkaki meni tosi nopeesti sen takii.Puolesvälis matkaa mun kengän sivu aukes vähän ja se hankaloitti vähän kävelemistä.


Kun pääsin kotiin niin tein vähän läksyjä alta pois,koska mulla on nyt viikonloppuna ylppäreihin lukemista,novellin kirjottamista ja kaikkee muuta.Sit vaan kuuntelin musaa ja laittauduin valmiiks iltaa varten.
Siinä sitten seittemän aikoihin lähin Turkuun ja mun kaverii vastaan bussiasemalle.Sieltä käveltiin hansaan ja kävin  kattomassa et oisko yks levy tullu jo kauppoihin mut en löytäny sitä.Jossain vaihees tajusin et mun kengän pohja on ihan irti ja sielt lähtee koko pohja irti kohta.Käytiin sitte kenkäkaupas ja se myyjä ystävällisesti laitto pienen hätäaputeipin mun kengän ympärille.Mut turhaan,koska heti kun lähettiin kävelee ulos niin se teippi irtos :D



Käveltiin vähän aikaa ympäriinsä ja räpsittiin kuvia ja sitten suunnattiinkin heselle juustoaterian pariin.






Hesen jälkeen suunnattinkin sitten Marilyniin vähän bilettämään.Täytyy sanoo et mulla ei oo pitkään aikaan ollu noin kivaa kun eilen.Esiteltiin hienoja muuveja tanssilattian puolella ja sählättiin.Vika bussi tulikin siinä kolmen aikaan ja bussimatkakin taittu varsin rattosissa merkeissä.Meillä oltiin joskus neljän aikaan ja joskus viideltä nukahdettiinkin sitten.




Lisää postauksia on tulossa lähiaikoina kun oon saanu nyt niin paljon ideoita,et mistä kirjottaa.On tulossa juttua ainakin muutamista kirjoista,tv-sarjavinkkejä ja jotain musiikkiin liittyvää :)















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti